2 Nisan 2012 Pazartesi

One Direction the Pokémon Diaries

Bildiğiniz gibi One Direction bir Pokemon hayranı, bende araştırdım ve ilgili resimleri ve videoları buldum video dört bölümden oluşuyordu ve çok yer kaplıyordu bu yüzden dört bölümün birleşimi olan bir video buldum,video gerçekten çok komik ve eğlenceli,resimlerde çok güzel.
Videoyu izledikten sonra görüşlerinizi konun altına yazarsanız sevinirim, resimleride facebook gibi sosyal paylaşım sitelerinde kullanabilirsiniz benim gibi. :)





 Pokémon Diaries Video






Pokémon Diaries Resimler


-Louis: ''Harry pikachu gibi çünkü pikachuyu herkes sever.''
Bunlarda One Directionun Pokemon'a olan hayranlığının kanıtı,çok sevimliler. :) 
Resimlerin üstüne basarsanız büyürler.










1 yorum:

  1. harry nin ayakkabılarıyla ne yaptıgını anlamdım

    YanıtlaSil