3 Nisan 2012 Salı

Türkiye One Direction'un ''SÜPER HAYRANLARI'' seçildi!

Arkadaş şuan şu dakikada facebookta bir resim yayınlandı ve bu resim, One Directionun facebooktaki gerçek (offical) sayfasında yayınlandı,resme göre Türkiye One Direction'un süper hayranlarında ilk üçünden biri ülke oldu! Sevincime ortak olan büssürü One Directioner var şuan biliyorum!.


Bu haberden sonrada One Direction türk hayranları Congrats Turkish Directioners diyerek one directionu TT yaptı twitterda! One Directionun konser için Türkiye'ye gelmesi bekleniyor herkes tarafından tüm one direction türk hayranları tek yürek oldu. İlk üçün içinde Türkiye ile kapışan diyer iki isim Yunanistan ve İngiltere oldu bu yüzden facebookta tatsız yazışmalar meydana geldi ülke hayranları arasında. Buraya tıklayarak ayrıntılara ulaşabilirsiniz:  http://bit.ly/HcB4uU

(Resimlerin üzerine tıklarsanız büyürler)

Evet arkadaşlar işte Türkiye, Yunanistan ve İngiltere. ''En büyük hayran'' ismi altında yayınlandı ve normal olarak rekabet ortamı oldu,ama bizim gönlümüz tabiikide Türkiyeden yana!
Umut ediyoruz ki inşallah Türkiye'ye gelirler ve bütün Directinerler tek bir çatı altında buluşur.













Twitterada türkler baskın düzenledi ve 
Congrats Turkish Directioners başlığı altına One Direction'un Türkiyedeki hayranlarının sesini duyulması sağlanmaya çalışıldı,Dünyada 3.sıraya yerleşirken Türkiye trendslerinde 1.sıraya yerleşti,şuanki duruma bakıyorumki Congrats Turkish Directioners sonuncu olarak Dünya Trendlerinde.



Burdada gördüğünüz gibi facebooktaki gergin anlar sadece bir tane yabancı var oda ilk baştaki diyerleri iste türk, sayfada küfür edende var kavga etmeği saçma bulanda var, her ikisinide gereksiz bulanda...




Ve süperfan oldum sayfada en sondayım ama yine girmeyi başardım sonuncu olsamda şeref sayarım! İsmi karalı olan benim arkadaşlar. :)

9 yorum:

  1. Onları çok çok çok seviyoruz ! Umarım bir gün türkiyeye gelirler ve onları görürüz !! ♥♥ Niall♥Zayn♥Harry♥Louis♥Liam♠

    YanıtlaSil
  2. Süper hayranlar değişebiliyor ve seçilimde en çok hangi ülkedeki hayranlar twitterda tt yaparlarsa ona göre seçiliyor. :D

    YanıtlaSil
  3. ya süper fan die bir etkinlikleri var facede katıldım nasıl kullanacagımı bilmiyorum lütfen cevap admin

    YanıtlaSil
  4. http://onedirectionturkey.forum.st/forum one direction fanı,ben de üyeyim siz de bakabilir misiniz

    YanıtlaSil
  5. Ya türkiyeye gelip bilet kalmaz diye korkuyorum

    YanıtlaSil
  6. twitırda TT ye nerden bakabiliriz ??

    YanıtlaSil
  7. ben harry hayranıyım görsem bidaha bırakmam yapışırım

    YanıtlaSil