17 Mart 2012 Cumartesi

Harry'in Hayatı


Yandaki resimde Harry ve Louis'in evinden bir bölüm bir erkeğe göre son derece temiz ve 
düzenli kendileri temizlemiyordur büyük ihtimalle ama şarkı çalışmalarından evede pek uğradıkları-nı düşünmüyorum. 











Buda anlaşıldığı gibi Harry'ın arabası henüz 18 yaşında olmasına rağmen kendinden büyük bir arabaya sahip güle güle kullansın ne diyelim. :)
Burdada Harry ve Zayn birlikte uyuyor, belki aranızda bilenler vardır bu videodan bir bölüm ve gerçekten çok komik diyer One Direction üyelerinin Harry'i uyandırma çabaları :) İzlemek için:
http://www.youtube.com/watch?v=h_-UdDGbQIE

"Harry, Caroline'dan ayrıldığında tüm gününü ağlayarak geçirdi.Biz onu daha iyi hissettirmeye çalıştık ama sadece gözyaşlarını dindirdik." -Louis 
Sevinsemmi üzülsemmi bilemedim
tek bildiğim Harry için daha iyi 
olacağıdır, kendi yaşıtlarıyla çıksa
daha iyi hissedecek biliyorum :)




 Yandaki fotoraftaki kadın Harry'ın annesi ve Harry hakkında şöyle diyor: Harry çok duygusal. Ama iş yerinde kötü bir gün geçirirse işler değişir. Eve gelir, mumlarla birlikte banyo yapar ve müzik çalıp kendine gelir. O zaman çok tatlı ve sevecen!



Sabahları kahvaltıya en son gelen Harry'dir o saçın herzaman kuaförden çıkmış gibi görünmesi kolay değilde ondan. :) Kahvaltıda  genelde rüyalarından bahsederler ve  Harry'yi saçına son kez bakmak için girdiği banyodan

çıkarabildikleri zaman özel araçlarına atlarlar,plak şirketinin ve stüdyonun yolunu tutarlar.



Niall Harry'i hep rahatsız edici biri olarak tanımlıyor çünkü Harry hep milletin yemeklerini çalarmış. 
Harry'nin ilk hayvanı Max adlı bir köpekti. 

Eğer Harry kafasına siyah bir bere taktıysa bunun anlamı Harry'ın dün gece bir kızla birlikte olduğu anlamına geliyormuş One Directiona göre. :)




''Küçükken saçlarım çok garipti ve kızların en çok dikkat ettiği ise gülümsememdi''









Harry'nin gurupta en iyi anlaştığı kişi Louis hatta hayali sevgilisi olarak onu adlandırıyor,aklıne gelen ilk isimde Louismiş.







Bruno Mars'ın büyük bir hayranı olan Harry birgün onunla düet yapmak istediğini söyledi ve Bruno Mars'ın ödül aldığında en çok hak eden 
sanatçılardan birş olduğunu vurgulamıştı.






Ne Tür kızlardan hoşlanırsınız?'' Sorusuna Harry'in cevabı : Birlikte olacağım kız havalı,esprili ve bana sadık olmalı.'' dedi ve ''bir gün çocuğum olursa korumacı bir baba olacağım,umarım çocuğum benden nefret etmez'' diye ekledi.






Çıplak olmaının insanı özrgüleştirdiğini söyleyen Harry Çıplakken motosiklete bindiğini ve bir keresindede yere yastıkları koyup merdivenden çıplak bir şekilde yastıklarının üstüne atladığını söylüyor ve kendini ''Arsız,Fazla Kıvırcık ve yine Arsız'' olarak adlandırıyor.





Harry büyük bir Harry Potter hayranı hatta Zayn bu yüzden ona Harry dediklerini söyledi. Harry Styles'ın gerçek ismi Harold Edward Milward Styles.

174 yorum:

  1. ben harry stylesin gelecekteki sevgilisi bunu. bliyorsunuzdur I LOVE YOU
    HARRY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen öyle san

      Sil
    2. bnde öle diyodum anca rüyanda görürsün onu!! :)

      Sil
    3. I do love each other very much and we leave harry's lover, do not consider the

      Sil
    4. ya sen kim oluyonda kendini harry'in sevgilisi olarak düşünüyosun yaa sen kimsin o kim bncede rüyanda görürsün gerçi oda zor ama nese sen kendine bak sonra konuş

      Sil
    5. YAA HARRY SENİN YÜZÜNE BAKMAYACAĞI İÇİN KONUŞMANA BİLE GEREK YOK .SEN HİÇ AYNAYA BAKIYON MU...

      Sil
    6. mal sen harrynin boku bile olamazsın orospu piç

      Sil
    7. harry aşkk yha yerım onun agızını siz anca hayel kurun abdallar


      Sil
    8. nereden belli belki bana aşık

      Sil
    9. Ya hemen atarlanmayın kıza belki şakasına söylemiştir zaten "gelecekteki" dedi, sonuçta kim hayal etmez ki onun sevgilisi olmayı :)

      Sil
    10. harry ye bayılıyorum şöyle anlatayım sizin sevdiğinizin sonsuz katı

      Sil
    11. çok ilginç bilgiler var

      Sil
    12. tabi cnm ne demezsin harry de şimdi seni bekliodu "Gelse de çıkma teklif etsem" ah zavallımm

      Sil
    13. Siz malmısınız amk kız kötü bişeymi söylüyo sdfgh hayal kurmak bedava sizemi kaldı bunu bozmak ?

      Sil
    14. haklısın yaaaaaa abartıyolarrrrrrr sanki siz hayal kurmuyonuz bende kuruyom kim kurmaz kii :D

      Sil
    15. kızım sanada harry bakar ya ..........

      Sil
    16. kızlar one dırectionu seviyoruzz ama neden harry zayn de olabilir ne de olsa onlar bi grupp ;)

      Sil
    17. sanki harry sana bakacak ya hem harry selena gomezle çıkmak istiyor.

      Sil
    18. selena gomezle miiii ? :) eğer bu gerçekse çıksın yani taylorla çıkmasındansa

      Sil
    19. haberin olsun daha harry senin varlığını bile bilmiyor

      Sil
    20. sizin gibi tipsizlere bakmas oooooo

      Sil
    21. ya hepiniz malsiniz amkkk birisi ayy cnm o sana bakmaz sana bakmaz kimseye bakmaz cnmlar banada bakmaz tmm yetervartik turkiyeye gelcekleri yok ztn bi de sizin gibi bebelerle.mi ugrascaklar mavi gozyne siccsinlar snn bi allah yaratmis gotun jalmasinhemen :D

      Sil
    22. yav he yav heeeeeee zaten ineklerde havada uçuyodu senancak rüyanda gör hayal kurmaya devam et

      Sil
  2. Bi git yha sizin gibi mallar yuzunden turkiyeye gelemiyo cocuklar hrralde neyle karsilascaklarini biliolar

    YanıtlaSil
  3. Pardon, sizin gibi mallar'' derken sitenin adminini yani benimi kasttin yoksa diyer yorumu yazan kişiyimi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HARRY (ONE DİRECTİON) SİZİN HAYRANIZIM LÜTFEN MERSİNE GELİN TEK SİZİN DEGİL BÜTÜN GRUBA HAYRANIM ÇOK SSEVİYORUM SİZİ YAZAVAM BİRŞEYDE BULAMIYORUM :) EGER BENİM NASIL BİRİ OLDUGUMU MERAK EDİYORSANIZ SİZİNLE VE ARKADAŞLARINIZLA İLGİLİ HERŞEYİ BİLİYORUM MASAÜSTÜM SİZİN GRUBUNUZUN FOTOGRAFI 3 KLOSÖR DOLUSU FOTOGRAFINIZ VAR BLUE JEAN DANDA TAKİP EDİYORUM ODAM POSTER DOLU :) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
    2. Blue jean da her zmn one direction çıkıo demi her ay !

      Sil
    3. niye Mersin e gelio Ankara ya gelsinnn

      Sil
    4. evettt ankaraya gelsni :D

      Sil
    5. çok saçmalıyosunuz farkındammısınız

      Sil
    6. Turkiye ye geldilerde tek tek sehiroeri gezecekper pooof hayale gel

      Sil
  4. VE ÖGRETMEN AŞIK OLDUGUNUZ GİBİ BİR ÜNLÜYÜ ARAŞTIRIN DEDİ HAYATINI FOGRAFIN ŞİMDİ FOTOGRAF VE BİRAZ TİYO SEÇİYORUM :=)

    YanıtlaSil
  5. Harry Stylesi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seiyorum!!!!!!

    YanıtlaSil
  6. sizler harry stylesi seviyorsunuz. ama ben onun için ölüyorum. harry benim aşkım kendi kendinize hayaller kurmayın. ben 18 yaşındayım mavi gözlüyüm.harry staylesle yaşıt sayılıyoruz.harry aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bi harry'nin soyadını ögren ondan sonra aşkımmm falan dee !!

      Sil
    2. kac canin var bide kac canin kaldi ?

      Sil
    3. 18 yasındaki bir insana göre cok çocuksu konusuyorsun.mavi gözlü ve onunla yasit olduğun için asıl sen hayaler kurmuşsun haberin yok.

      Sil
    4. napalım mavi güzlüysen? herşey mavi gözle değil harry çocukları değil olgunları seviyor tatlım buraya yazmayı biliyosun ya çirkinsen? zaten harrynin sana bakmayacağını biliyosun o yüzden yazmayı falan zahmet etme

      Sil
    5. harry'nin soyadı styles ki kız doğru yazmış =)

      Sil
    6. harry'nin soyadı styles ama o harry stylesi yazmıs yanı i yi ayırmamıs sanorım ondan .
      (şu an kendımden nefert ettim bu ne türkçe aşkı .)

      Sil
    7. sn kndine çok güveniyorsun anladim ama 18 yaşına göre fazla samimi ve boş hayaller peşindesin Harry sadece birinin olucak yani kendine başkasını ara bnce çunku yaşın 18/ + 18 yasında isen böle konuşmazsın ve mavi gözlü ya da renkli gözlü olman birşey değiştirmez o göze bakmıyor hattaa nerdeyse hiç kimse göze bakmıyor içe,kalbe,gülüşe ve tarza bakıyor... LÜTFEN DİKKATE ALLLL...

      Sil
    8. ingilizcen bnimki kadar iyi mi onla nasıl konuşucaksın?????????? ŞEKERİMMMM

      Sil
    9. Harry kendinden küçük sevgili istiyor
      Harry Styles:"Benden Küçük Bir Kız Arkadaşımın Olmasını İsterim Böylece Ona Hayatı Gösterebilirim."<3 dedi.

      Sil
    10. I know as well as English in Turkish

      Sil
    11. sen çok beklersin ben dururken hem bende mavi gözlüyümmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

      Sil
    12. anlamıyom ki siz harry nin size bakçağını mı sanıyosunuz? onun orda taylor swift i varken sizin gibi lağım çukuru kızlara mı bakcak ha bide şuan bnm üstümdeki yoruma bakılırsa siz kızlar bayağı safsınız ayrıca şunu da söyliyim eğer 1D den biriyle çıkmak istiyorsanız ben size diyim başkalarına bakın çünkü Harry ÇoooK flörtöz bir tip. size yaramaz yani anlayacağınız bence siz şöule zayn malik olur niall olur louis olur ama liam olmaz liam ın sahibi var gerçi zayn ın da var bitek nial kalıyo yanı siz kızlar niall ve louise e yavşamaya çalışın bence!
      Zayn:perrie adwards
      Harry:Taylor swift
      Liam:Danielle
      TAMAM? ;)

      Sil
    13. zayn malik:''yakışıklı olmak için mavi gözlü ya da sarı saçlı olmak gerekmiyoo ben bunun kanıtıyımm''

      mavi olursan oll salak salak şeyler konuşmaa tamammmıı bende KOYU BİR DİRECTİONER'im ona göre tamammıı yaşın 18 olmuş hala mal aml konuşuyosunn suss asıl sen hayaller kuruyosun tamammıı ŞİMDİ KES SESİNİ VE OTUR YERİNEEE!!!

      Sil
  7. hery ben aşkım onun için ölürüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım , önce adını öğren sonra aşık ol :D

      Sil
    2. sana hery yle bol şans ama ilişkiniz pek uzun sürmezdi herhalde nedeni çok açık

      Sil
    3. çok sert yorumlar yapıyorsun bence kendine dikkat et bu sivri dille seni çok barındırmazlar

      Sil
    4. gözünün mavi olmsıyla aynı yaşta olmakla olmaz şekerim belki seni begenmiycek belki çirkin olduğunu duşüncek bence çok umuda kapılma canım çünki o menim aşkım tamamı şekerim

      Sil
    5. ..liam payne...30 Ocak 2013 10:30

      tabii ki senin şimdi hery yazman üstümdeki yorum da menim aşkım yazması ve muhtemelen yanlış paylaşıma yazması çok akıllıca bu devirde bu kadar akıllı insan kalmadı tabi siz bu zekâyı nerden alıyonuz bilmiyom

      Sil
  8. aşkım için yorum attımsıra siizlerde

    YanıtlaSil
  9. harryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyaşkım bitanemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eeeeeeeee sıra sizde mallar

      Sil
    2. harry istanbula gel ne olur

      Sil
    3. sen herkese böyle hakaret edersen ve bu siteyi harry görürse istanbula değil türkiyeye ayak basmaz

      Sil
    4. I am harry styles...hi everybody !!
      Turkish Directioners...listen to me...
      I love Turkey ...Don't argue for me... :*

      Sil
    5. ..liam payne...30 Ocak 2013 10:32

      Tabi canım sen harry sen ve bu siteyi gördüysen yaşaman olanaksız bence harry nin bilgisayarlarında bu sitenin yasaklanması gerekiyor :1D

      Sil
    6. tenkü
      heriy sıtayles I LOVE YOU

      Sil
  10. niye ankaraya gelmiyoo salakk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GELMESİNİ BEKLEME

      Sil
    2. sen sin o salak

      Sil
  11. yaş hiç önemli değil ben 15 yaşındayım 19 gösteriyorum mesela önemli olan insanın iç güzelliği gülümsemesi mavi gözlüolmak asla önemli değil önemli olan o kişinn gözlerdeki gülümsemedir bence önemliolan tek şey insanın içindeki özlliklerdir biliyorum boş hayyaller içindeyiz ama olmıcak diye bişey yok benim gibi umudunuzu asla kesmeyin heran herşey olabilir

    YanıtlaSil
  12. Aslında seni sevmezdim de o gülüşün yok muu hele o saçlar lan yerim senii :D :D

    YanıtlaSil
  13. one direction istanbula da gelllllll nolur

    YanıtlaSil
  14. Harry lütfen türkiyeye gel.Bunlar sana fena kapılmış. :)) Nasıl kurtulucaksın bilemem.Seni çok seviyorum. :)) Önemli olan dış güzellik değil iç güzelliktir.Bence fazla kapılmyın arkadaşlar.Yoksa, tuzağa düşersiniz.Harry türklerden yani sizlerden nefret eder. bence böyle konuşmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben abin ynpec30 Ocak 2013 10:34

      sen türk deyil misen bacımm :P

      Sil
    2. Tabikii Türk'üm ben orda Türk derken bizden değil sizden bahsetmiştim,söyliyim de. :D

      Sil
  15. noldu size kapak olunca ses mi çıkaramadınız ?
    Bencede çıkarmayın,çünkü boşu boşuna konuşmuş olursunuz. :))
    sayfanın yöneticisine söylemiyoruz yanlış anlaşılmasın .bakın mallar sizler bize laf sokmaya çalışırken kendiniz rezil duruma düşersiniz. o yüzden hiç konuşmayın yoksa bi kapak daha gelir.
    Ve şunuda unutmayın,siz giderken biz dönüyorduk.

    YanıtlaSil
  16. ewet çok haklısınız diğerlerinden bile daha hakılısınız yani daha mantıklısınız kavga etmeye hiç gerek yok bence. bu mallar bi bok anlamıyolar.
    Sadece normal bir Directioner olun.Yani,benim gibi.Ben sadece posterleri görünce çığlık çığlığa bağırıp odama asıyorum.Ve onlara iyi geceler öpücüğü veriyorum.Ama asla sizin gibi directioner kardeşlerimle kavga etmiyorum.
    siz çok çocuksu davranıyosunuz zaten birazdan annem bana gogirl dergisi alacak ondan size haber veririm.

    YanıtlaSil
  17. gogirl dergisinde çok güzel direction abilerim var pardon size ayıp olmuyo dimi abilerim diyorum.Çünkü onlar bizim abilerimiz.hiç kimsenin aşkı değiller.Boş hayaller kurmayın.biz onları candan seviyoruz onların aşkları sadece kendi ülkelerindeki sewgilileridir.
    Bunu da kafanıza biryere monteleyin.Birdaha aklınızdan çıkmasın.Onlara biz sadece hayranlık duyabiliriz.
    biz onların gerçek hayranlarıyız sizin gibi yalandan hayran değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi adına konuş güzelim.Harry her dinden,Her ülkeden insanla çıkabilirim.Yeter ki istediğim özellikler olsun,Dedi.Ayrıca Hem abimiz,Hem aşkımız,Hem birtanemiz,Hem hayatımız,Hem idolümüz,Hem her gece uyuma,Her sabah uyuma sebebimiz,Ağlarken gülme sebebimiz,Ve onlar benim ve çoğu directioner'in Herşeyi.Sadece abisi değil.!

      Sil
    2. tatlım çok halısın aşk hayatımıza karışmayın hep biz aynı yaştayız ve de one direction 2014 te istanbula geliyor benim biletim azır imza defterim hatta harryden alacağım öpücük içi dudakları senin içn ölen tuğçe

      Sil
    3. Çok saçma niye kavka edİyorsunuz HARRY nİn benİ seçecegİ belli zaten

      Sil
    4. ..liam payne...30 Ocak 2013 10:40

      çok haklısın kardeş
      Tabi aynı yaşta olduğumuz için abi biraz banal
      Ama yok beni seçcek yok beni seççek yok uyuma gülme sebebimiz bilmem ne bunlar boş hayaller güzel insanlar siz daha çok düşünün!Harry beni seçecek...
      ŞİMDİ ben bunu desem ne kadar mal olurdum değil mi?İşte alın size siz bu gibisiniz.Önce tersini söleyi sonra aynısını yapmışçasına malsınız.HAA bide Harry seçeceği insanı zaten çoktan seçmiş. Taylor swift bence daha çok beklersiniz.Sadece hayran olmakla yetiniz
      .

      Sil
  18. size söylemek istediklerim var. 1- mavi göz göz hastalığıdır.
    2- Harry kiminle çıkmak isterse onunla çıkar. Eğer biz onu seviyorsak bu kişi kim olursa olsun saygı duymak zorundayız. 3- Directioner'lar hepimiz kardeşizve kavga etmeye hiç gerek yok.

    YanıtlaSil
  19. Bende kesinlikle katılıyoruum.Kavga etmek çok saçma.

    YanıtlaSil
  20. gençler sakin.hepiniz mükemmelsiniz ;)

    YanıtlaSil
  21. Bazı arkadşlar kendilerini bişey sanıyorlar herhaldee. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ..liam payne...30 Ocak 2013 10:41

      aynen sen gibi dostumm

      Sil
  22. Harry benim bir tanem.Onsuz bir hayat saçma geliyor bana onu çok seviyorum.Çok tatlı ve bir o kadar da anormal hareketleri var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ..liam payne...30 Ocak 2013 10:43

      bak dostum onlar X factor yarışmasında ortaya çıktı onlar çıkmadan sen nerdeydin allahının aşkına mal mal konuşma lan

      Sil
  23. gogirl dergisinde çok güzel direction abilerim var pardon size ayıp olmuyo dimi abilerim diyorum.Çünkü onlar bizim abilerimiz.hiç kimsenin aşkı değiller.Boş hayaller kurmayın.biz onları candan seviyoruz onların aşkları sadece kendi ülkelerindeki sewgilileridir.
    Bunu da kafanıza biryere monteleyin.Birdaha aklınızdan çıkmasın.Onlara biz sadece hayranlık duyabiliriz.
    biz onların gerçek hayranlarıyız sizin gibi yalandan hayran değil. Bu cevabı verene sesleniyorum.Sanane ya.Ayrıca Harry Her dinden her ülkeden insanla çıkabilirim.İstediğim mözellikler onlarda olsun yeter.Hem abimiz,Hem aşkımız,Hem birtanemiz,Hem hayatımız,Hem idolümüz,Hem her gece uyuma,Her sabah uyuma sebebimiz,Ağlarken gülme sebebimiz,Ve onlar benim ve çoğu directioner'in Herşeyi.Sadece abisi değil.!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence one direction için kavga etmeyelim çünkü onlar için kavga etsek de kendimizi üzüyyoruz ve ezik druma düşürüyoruz onlar türkiyedeki insanların onları sevdiğini bilseler zaten hemen türkiyeye gelirler bu yüzden hiç kavga etmeyelim.

      Sil
  24. harry seni çok seviyorum lütfen izmgel burda sana aşık olan harflerle senin bilekliğini yapan arkadaşımı lütfen kırma seni izmir e bkliyruz <3 muck...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni türkiye ye karabük e bkliyruz <3 muck...

      Sil
    2. ..liam payne...30 Ocak 2013 10:44

      Sakarya her zaman kapılar açık <3 <3 muck ;)

      Sil
  25. one directionun büyükkk bir hayranıyım heri türkiye orduya gel istanbula değil özellikle kızlar odam harry nin posterleri ile dolu odamın engini bile unuttum ayrıca harry aynen benim gibi çekici kızlardan hoşlanıyor herkes beni taylar swith benzetiyor. gerçek aşk içten gelir benimki gibi tuğçeden harrye sewgiler ı love you harry ingilizcem çok iyi bana cevap verirsen anlarım nolur seni sewen tuğçe;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mal malllllllll

      Sil
    2. BENCEDE TAYLOR SWİFTE BENZİYOSUNDUR AMA MAKYAJSIZ HALİNEEE . EVET TAYLOR SWİFTE BENZİYOSUN ÇÜNKÜ O TAM Bİ SÜRTÜK . evet taylor swifte benziyosun çünkü o nasıl sevgili olunur ve bu uzun süre nasıl devam ettirilir bilmiyo. evet taylor sswifte benziyosun çünkü o her gelenle öpüşüp altında yatıyo .BU YÖNLER DOĞRU BENZİYOSUN AMA ŞUNU UNUTTUN !! harry 'ben olgun kızlardan hoşlanıyorum, şımarık ve kendini beğenmiş kızlardan nefret ederim ' dedi . bunuda alttan bi tarafa sok tm mı .

      Sil
    3. ..liam payne...30 Ocak 2013 10:47

      tabi taylor swith e benziosundur dikkatli okuyun(Adam haklı beyler dağılın)

      Sil
  26. beni kırma hem yaşıtız nisan 15 doğum günüm harry artık gece yastıkla değil seninle öpüşmek istiyoum artık her gece rüyamda değil gerçeğini görmek istiyorum senin gibi yakışıklı beni hak eder cevap atmanı çok isterim bu arada grubun en yakışıklısı sensin evreninde ödülle boğmalılar senin için ölen tuğçe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni bi sikerim ananın gözünden yaş gelir orospu cocugu sikilmiş göt seni kendini bi bok sanma salak !! Benimde dayım Londrada ve harryle görüşme fırsatı bulmmuş hatta numaraları bile var .. siktirtme kendini orospu aynaya bak bence hemen git koş

      Sil
    2. Katiliyorum

      Sil
  27. Hi Harold Edward Milward Styles.
    ilove my fans :)

    YanıtlaSil
  28. arkadaşlar ben şuna şaşıyorum biz harryi seviyoruz biliyorum ama sırf harryiçin kavga etmye hiç erek yok boşuna hary içi nkavga etmeyin paralamayın kendinizi siz harry için kavga ederken harry sizi duymuyo etmiyo eğer harry burda olsaydı çoktan sizi duymuş ve en güzel hayranı sizi seçerdeiv ama öyle bişey yok lütfen kavga etmekten vaz geçin

    YanıtlaSil
  29. yaa bakın ben harry i çok seviyorum biliyorum siz de seviyosunuz ama bize beker mı dersiniz benim odam da posterlerle dolu nolcak gelip de bizimle mi çıkacak hepimizle XD

    YanıtlaSil
  30. ama yine de 1 D üyelerini hepimiz seviyoruz hepimiz aşığız öle di mi ama <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ..liam payne...30 Ocak 2013 10:48

      tabii ki özellikle liam payne

      Sil
  31. hary steyles çok sevşyorum nerdeyse bütün odam poster yeşil bna ugur getirir ama en çok maviyi severim en sevdigim film aşk her yerde harry nin kardeşi gemma çok tatlı bi kız dogum tarihim 1şubat 1994 çikolatayı çok severim

    YanıtlaSil
  32. harry seni çok seviyorum <3 çok tatlısın umarım günün birinde seni görürüm.çok tatlı gülüyorsun.lütfen bursaya gel.sen gelmesende ben amerikaya gelicem.konservatuar okuyacağım.umarım ünlü olurum ve seninle konusma sansını yakalrım.<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız harry ingilterede :D

      Sil
  33. I am harry styles...hi everybody !!
    Turkish Directioners...listen to me...
    I love Turkey ...Don't argue for me... :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ..liam payne...30 Ocak 2013 10:49

      Bende Liam PAYNE geri zekasız (Anladın sen onu amq)

      Sil
  34. I am harry styles...hi everybody !!
    Turkish Directioners...listen to me...
    I love Turkey ...Don't argue for me... :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende brat pitt mk ya

      Sil
  35. Harry 1 kere antalyaya gelmıs bende onu gormek ısterdım ama goremedım umarım bı daha antalyaya gelır cunku ben antalyada yasıyorum

    YanıtlaSil
  36. Sakin olun şampiyonlar:)

    YanıtlaSil
  37. Bence bu tur yorumlar yapanlara cevap vermeye bile gerek yok kizlar.. takmayin :D

    YanıtlaSil
  38. haryy bnce sizden kimseyle çıkmaz sizden bin kat gzl olanlar sanatçılar vr mavi gozlu omakla iş bitmiyo siz sadece harrynin hayranısın bn böyle düşünüyorum iyi gnler ...

    YanıtlaSil
  39. türkiyeye gelsin de nereye geliyosa gelsin

    YanıtlaSil
  40. one diretion istanbul pendiğe gelirse harry'e bol bol sarılcam hiç bırakmıcam

    YanıtlaSil
  41. ya arkadaşlar sakin olun çok fazla abartmıyomusunuz ben 13 yaşındayım ona aşığım ama o benim abim yaşında ve varlığımdan bile haberdar deil bi arkadaş seninle öpüşmek istiyorum yazmış tamam bende hayel kuruyorum rüyalarıma giriyo ama bukadarıda fazla artık eyer onun hayranıysanız posterlerine bakıp öpmekle yetinin onu görsek bile asla çıkamayız bunu öğrenelim artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off siz harryi ne sandiniz o diğer ünlüler gibi kendini begenmiş değil asıl sen bunu beynine sok olmayanmı desekkkk . haberdar ona aşık olan directionerlardan haberdar !!!

      Sil
  42. harrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy<3<3<3

    YanıtlaSil
  43. lan susun hepiniz takılmışsınız bu adamlara beyninizi yiyolar haberiniz yok ne salaksınız bunları takip ediyosunuz bırakın artık bunları sanki size bakıcaklar akıllı olun azıcık ya yeter ama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  44. adsız kardeşimize bir adsız olarak katılıyorum.bravo kardeşim

    YanıtlaSil
  45. aynen onlara takılanların hepsi amk.bu kadar.

    YanıtlaSil
  46. ingilizcen benimki kadar iyimi diyen kız olmayabilir ama çeviri diye bir şey var

    YanıtlaSil
  47. OFF neyin kafasını yaşıyosunuz siz. Aynı yaştayız diyen kızlar var !! ne malsınız siz aralarında 10 yaş olupta güzel geçinen insanlar var. Mavi gözlü insanlarda güzelim diye geçinmesin herşey gözle olmuyo taylor swiftin acın bakın bı makyajsız haline .. Ben şundan eminimki directionerlerin çoğu taylor gibi boya badanasına sokulup çıkarılsa bin kat daha güzell olur.. her kızın hayali Londraya gidip onlarla tanışıp arkadaş hatta sevgili olmak.. Hiçbir zaman hayalinizden vazgeçmeyin . bak beni hayatta tutan tek şey harry aile durumumuz felan hiçbişi iyi değil. ve ben intihar etmek bileğimi kesmek hap içmek vb. istedim yapıcaktım o geldi gözümün önüne pasaportumda var Lise bitince kesiin gidicem . İngilizcem o kdr iyi deil ama artık daha çok ilgi gösteriyorum. Ben gerçekten ama gerçekten hepinizden çok sevdiğime inanıyorum her an her dk onun için aglıyorum . Anticileri gay diyenlern hepsini öldürmek istiyorum bunun yüzünden en yakın arkadaşımla kavga edip küstüm ,derslerim düştü , dalgınlaştım, imkansız oldugunu duyunca düşününce ölmek istedim ama yapamadım .. Ve siz burda imkansız oldugunu söylüyosunuz ha ?? Saçmalamayı kesin Harry diğer ünlülerden çook farklı kendini beğenmiş değil açın bakın geçmişini okuyun . Ablası sinir krizi geçirdiği için harryi dövüyomuş. Maddi durumu iyi değilmiş ve 11 yaşında fırında çalışmak zorunda kalmış. bunları ağlayarak söylediğini biliyomusunuz o ağlarken benim ağladığımı ?? hayatta tek bi söze inanıyorum 'ASLA HAYALLERİNDEN VAZGEÇME HEP HAYALLERİNİN PEŞİNDEN KOŞ, İMKANSIZ DİYE Bİ ŞEY YOKTUR AMA İMKANSIZ OLDUGUNU SÖYLEYİP UMUDUNUZU KESMEYE ÇALIŞAN KISKANAN İNSANLAR VARDIR . TEK BİLDİĞİN ŞEY İMKANSIZIN OLMADIĞI VE HAYALLERİNİN PEŞİNDEN KOŞMAN GEREKTİĞİ OLSUN ' . bn kahverengi gözlü kumral uzun saçlı briyim . Çirkinde değilim. En azından Harry'in çıktıgı kişilerden güzelim . Tabi makyajsız olarak karşılaştırıyorum. Hemmm çirkin olsanız bile vazgeçmee!! hazal kayanın çocujluguna bakın bi bide şimdiki haline ! Her şey mavi gözlü olmakla olmuyor. Ben şuna yemin ettim dalga geçebilirsiniz bu kendinizi bi halt sanmanızın göstergesi olur . BENİM HARRY SİZ YOLA DEVAM ETMEM İÇİN ( AŞK YÖNÜNDEN )

    1.TANIŞICCAM ( FOTO VB.
    2 ARKADAŞ OLCAM
    3.OLURSA SEVGİLİ
    4.KISMETŞMDE VARSA DEVAMI YOKSA BENİ SEVMEDİĞİNİ DUYCAM

    İŞTE O ZAMAN VAZGEÇÇEM AMA HAYATTAN ÇÜNKÜ O BENİM HAYATIM YAŞAMAM İÇİN TEK SEBEP ! CİDDİYİM ŞAKA DEĞİL BU ÖYLE Bİ GRUP OLMASAYDI BU ACILAR BANA AGIR GELİP İNTİHAR ETCEKTİM ! DAYANACAK GÜCÜM KALMADI AMA O ŞEHRE GİDENE KADAR HARRYLE HİÇ OLMASA AYNI HAVAYI SOLUYANA KADAR VAZGEÇMİCEM... BUNLARI AĞLAYARAK YAZIYORUM . BELKİDE HARRY GÜLÜYODUR BENİM İÇİNDE ÖNEMLİ OLAN O . O SİVİLCELERİNE YÜZÜNDEKİ KUSURLARA SAPIKLIGINA 6 KİŞİYLE YATTIGI İÇİN GURUR DUYDUGUNA ŞAPŞALLIGINA RAGMEN BEN ONA AŞIĞIM HATTA ANNEM VE BABAMDAN ÇOK SEVİYORUUUM :'( VE VAZGEÇMİCEM ÖLİCEGİMİ BİLSEM VAZGEÇMİCEM . ZATEN SONU ÖLÜM.. ONUN İÇİN HERŞEYYİİİ AMA HERŞEYYİ YAPARIM ! HI BU ARADA YAŞIM HARRYDEN KÜÇÜK AMA ALDIRMIYORUM .

    YanıtlaSil
  48. BAKIN MALLAR BİZDEN ÖNCEKİ ANONİM KARDEŞE SÖYLEMİYORUM.AMA ÖTEKİ GÖTLER.SİZ KENDİNİZİ NE SANIYOSUNUZ BE! SİZ DİRECTİONER DEĞİLSİNİZ ! EVET EVET DEĞİLSİNİZ ! SİZİN NE OLDUĞUNUZU SÖYLEYEYİM Mİ ? GERİZEKALI ! HARRY'İ SEVMEKLE DİRECTİONER OLUNMUYO BUNU KAFANIZA SOKUN. YOKSA BEN BAŞKA BİR YERİNİZE SOKARIM ! SİKTİRİN GİDİN !

    YanıtlaSil
  49. BAKIN SALAKLAR SİZE Bİ ÖNERİM VAR BENCE BU GÖTLÜKLERİ BIRAKIP İNSANLIK TARAFINA GEÇİN ÇÜNKÜ SİZ İNSAN İBLE DİİLSİNİZ NOLDU YOKSA SİZ KENDİNİZİ İNSAN MI ZANNEDİYODUNUZ SİZ HARBİ SALAKMISSINIZ. SİZDEN İNSAN , HAYVAN BİLE OLMAZ SİZ BU DÜNYADA OLMAYAN Bİ ŞEYSİNİZ GÖTLEER!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl sen sin o bize ne kadar insan değiliz desende biz insanız bence hayvan olan sensin one directiona laf atma hayvan olduğun için diyom

      Sil
  50. EVET HEPİNİZ GÖTSÜNÜZ ! HEMDE GÖTÜN İLK BAŞTA GİDENİ ! SİZ BÖYLE YAPARAK SEVİYENİZİ BELLİ EDİYORSUNUZ.SEVİYENİZDE YERİN DİBİ ! KENDİNİZİ BİŞEY SANMAYIN ! HARRY SİZİ BECERİP BIRAKIR ! BU DEDİKLERİNİZE PİŞMAN OLURSUNUZ ! BEN ARTIK DİRECTİONER DEĞİLİM ! ONLARI BEKLEYEMEM ! SADEECE ONLARIN ÜNÜNÜ ARTTIYORSUNUZ ! ONLAR SİZİ UMURSAMIYOR ! SADECE KENDİ SEVİYENİZİ BELLİ EDİYOSUNUZ !

    YanıtlaSil
  51. ŞU ONE DİRECTİON TÜRKİYEYE GELSİN DE SİZİN GİBİ GÖTLERİ GÖRSÜN AĞZINIZIN PAYINI WERSİN GİTSİN ÇÜNKÜ HİÇ SİZLE UĞRAŞAMAZ.HA BU ARADA O ÇOK İNGİLİZCE BİLMİŞ ARKADAŞLARIMIZA SESLENİYORUM EN ÇOK HARRY İ SİZ ANLARSINI Z HERalde DİĞER TÜRKLERE ÇEVİRİ YAPARSINIZ E NASIL OLSA SİZİN TÜRKÇENİZ ÇOKN İİ ÖLE DİİMİ GÖTLER!

    YanıtlaSil
  52. BENCEDE ARKADAŞIMIZ ÇOK HAKLI ŞU ONE DİRECTİON BİR AN ÖNCE TÜRKİYEYE GELSİN DE ŞUNLARIN AĞZINI PAYINI VERİP DEFOLUP GİTSİNLER.HA BU ARADA SİZE ARKADAŞIMIZ ÇOK GÜZEL Bİ LAF SOKMUŞ. HANİ DİYA YAO ÇOK İNGİLİZCE BİLMİŞ ARKADAŞLARIMIZA DEDİĞİNDE HEM SANKİ ÇOK DA İNGİLİZCEYİ BİLİOLARDA KONUŞUYOLAR HEM DE ÇOK BİLMİŞ DEMEK İSTİO. OHHH CANIM DA DEĞSİN SİZE KAPAK OLSUN.

    YanıtlaSil
  53. harryyy seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum...♥♥♥

    YanıtlaSil
  54. yaa bence o elini kemek istemesi ve intihar etmekistmes arkadaşımız ben ya yalan yada doğru söylüo. ama benşm için yüzde 50 doğru yüzde 70 yalan gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lan bisi sorcamda biyerlerinizden bisiler uydurmayin bence yüz yuze geldiğnizde ne bok yiceniz bilmiyorum boyunuz kadar konusun bence bnden demesi su ilk yorumlar zatn kimseniz artk. Kendinizi bi bok zannedionuz galiba zatn onun size bakcagi %0 tamammi??

      Sil
  55. kızlar kızlar harry için kavga etmeyin o cansu nun

    YanıtlaSil
  56. harry seni seviyorum aşkıııııııım bitanem kalbimin yarısı ağzımdan çıkan tek şey harry seni seviyorum

    YanıtlaSil
  57. bn one directionun gösterisine gittim ve çok tatlılar :) <3

    YanıtlaSil
  58. ona aşığım <3 <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  59. nerde yattın lan salak

    YanıtlaSil
  60. HARRY GÜZEL VE YAKIŞIKLI OLABİLİR AMA ONUN DÜNYADA BİR TEK SEVDİKLERİ VAR ODA DÜNYADA İLK GÖRDÜĞÜ KİŞİDİR AMIKLAR ORUSPU MAL

    YanıtlaSil
  61. harry e salak diyenlerin bu sayfa da ne işi var yürüyün gidin .harry e laf yok tağammı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ..liam payne...11 Nisan 2013 12:25

      salak harry

      Sil
  62. harry aşkım senın isminn ne olduu

    YanıtlaSil
  63. zayn aşkım seni çoooooooooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  64. one direction un düşmanı olan bir grupla harryle zayn kavga etmişler.ve artık onları bir kız takip ediyor.kliplerin ve konserlerine kaçak giriyor. sanırım one direction 3 aralıkta ölüyor. çünküben what makes you beautifula baktım 1. dakika2. saniyede tepecikte kız var.ve bende onların tacı var ve ordada kız var.onları çalılıktan izliyor.bide one way or another de hani bir hareketleri varya hani sonlara doğru adam orda bakıyo sonra sağ pencerede bir karaltı olup perde hareket ediyo ve içeride biri varmış gibi görünüyo.ve sanırım kız harry ve zayn ın peşinde.

    YanıtlaSil
  65. inşallah öyle bişey olmaz çünkü ben onların büük bi hayranıyım onlar ölürse bende ölürm

    YanıtlaSil
  66. ben harry'nın sevgilisi olucam zaten yaşlarımızda uyuyor ve tam 5 kere konserine gittim ben 17 yaşındayım oda 17 yaşında inşallah biz sevgili olucaz ve bu arada benim babam ingiltereli harry'nın doğduğu yerde oturuyormuş. yani harry'nın manevi babası benim babam çünkü harry'nın annesi ve babası harry 7 yaşında ayrılmış benim babam bakmış ona hatta biz küçükken ben hatırlamıyodum biz küçükken en iyi arkadaşmışız ve onun şu anda nerde oturduğunu biliyorum ve babam bana söz verdi bir gün beni harry'yle tanıştıracak zaten tanışığız arkadaşız ama unutmuştur beni ve işte o zaman bakalım sevgilisi kim olacak? :D adım emma crismest unutmayın bu ismi haa çünkü haberlerde harry'nın sevgilisi olarak adlandırılıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yalancı sın zehra emmaymış hayal kur anca sen

      Sil
    2. zehra ben ahmet kafan karışmış reset atarım kendin ol...

      Sil
    3. kanka yudduramazsın beni kandıramazsın beni....

      Sil
  67. bencede çok yalancı pisliksin zehra ya sen salak mısın ya ne sewgilisi hava atma hemen çok yalancısın.bu dediklerini ben ve melisa yemeyiz daha doğrusu bizim gibi akıllı ve kurnazlar yemez sen ve salak olan kişiler belki yer sen kendini kandırıyon kızım harry kimsenin sewgilisi olmıcak.hem olursada harry buna kendi karar verir biz karışamayız.sen kendini kandırıon heralde harry yüzünden kafsyı yedin.ewet ben one direction un büük bir bhayranıım ama o kadar da değil yani kafayı yicek kadar da değil yani.

    YanıtlaSil
  68. Bakin biliyorum Harry paylasilamiyor ama bir insan sadece guruptan harry yi seviyorsa directionerim diye ortada gezinemez .Cunku directioner demek tum guruptaki kisileri sevmektir.Ben size hepsini seveceksiniz Harry yi sevmeyeceksiniz demiyorum biliyorum bendede Harrynin yeri apayri ama bu digerlerini disladigim anlamina gelmez.O zaman directioner olmak icin sende yeri apayri olan kisiyi bende Harry nin yeri cok ayri o kisiyi favori kisin yapicaksin.Ama Zehra gibi yalancilar ruyasinda bile goremedikleri seyleri yazip paylasiyolar.Afedersiniz amaboyle OKUZluk olurmu?Boyle yaaziyorsunuz ben cok uzuluyorum bir an gercek sanmistim.Eger bu sayfada directioner kardeslerimiz varsa yorumuma yanit versinler... Unutmayin Directioner olarak cok tatliyiz benceeee.....

    YanıtlaSil
  69. harryi ve diğer one direction üyelerini çok seviyorum çünkü onlar çok yakışıklı........

    YanıtlaSil
  70. Zehra bende Rihanna'nın kardeşiyim zaten :D Bi insan bu kadar mı sahtekar olur gerçi o da bi beceri :D İyi güldürdün beni he sağolasın bro, hayal gücüne hayran kaldım doğrusu :DD:D:D:d:d:DD:d:dD:D:ddd

    YanıtlaSil
  71. harry i çok sewiorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen seviyorsan ben daha çok severim.

      Sil
  72. Merhabalar diyerek konuya girmek istedim. Çoğu yorumu okudum cevapları da. Küfür etmemelisiniz. Boş boş hayaller değil bunlar belki insan aşık olduğu kişinin yanında olmasını ister ama abartıyorsunuz. Kendinizi övmeye çalışarak ve ben onun sevgilisi olacağım hayalleriyle ne yaptığınızı sanıyorsunuz? Directionerim diye ortada geziniyorsunuz ama tek Harry'i seviyorsunuz. Yalanlarla kendinizi avutarak bir şey yapamazsınız. Güzelseniz gzelsiniz banane yani. Ben bir directionerim ama sizler bir salaksınız. Yalanlar uydurup kendinizi avutuyorsunuz. Bu söylediklerim her arkadaşa değil. Kendinizin yorumlarını okuyun onlar kendilerini anlar. Siz ancak övünürsünüz o benim bu benim zaten. O zaman ben de övünebilirdim ama övünmüyorum. Geçmişsiniz karşıma aman benim gözlerim mavi. Ne diyorsunuz siz ya? Ben Harry'nin gelecekteki sevgilisi karısı falan :D Bir kafanıza vurun da hayallerden çıksın. Benim de tüm grup üyeleriyle hayallerim var ama ben salak görünmüyorum. Kendimi övüp bi bok yapmıyorum. Şimdi çoğunuz alta küfürler falan edecektir. Hah şunu söyleyeyim Harry'nin sevgilisiyseniz. Harry küfür eden kızları hiç sevmez. :D Biraz mantıklı olun. Sizin gibilerin yüzünden gelmeyecekler. Yakında ingiltereye gideceğim galiba çünkü belki sizin yüzünüzden gelmiyorlar. Her şey fizikte bitmez. Kalp ve gülümsemedir önemli olan. Bir bunu anlayın karşıma çıkın. Ben de sarı saçlı mavi ve büyük gözlü uzun boyluyum ama böyle yalanlar atmıyorum. Doğru konuşun. Sizler yüzünden gelmiyor belki de söylemiştim zaten de ben gelmiyorlar diye bileğimi kestim. Ölüyordum az kalmıştı. İyi ki damarıma gelmemiş. Camdan atlamayı da denedim ama arkadaşım tam atlyacakken tuttu. Çıldıracağım artık susun bana bak gibi cevaplar vermeyin. Ben de sarılmadığım halde sevdim. Her şeye karşı SEV-DİM!

    YanıtlaSil
  73. O zaman sen niye kendini bir bok zannediyorsun? Yalanlarınla bizi kandırma. Directionerim ama harryi çok seviyorum. Keşke o cam damarını kesseydi mall mal laflar söylemezdin. Harry küfür eden kızları sevmez diyorsun amq sen niye ediyosyn ? Mallığının 1.aşamasını geçmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanane ya kızım sen bi karışmasana

      Sil
  74. ya bu herinin sevgilisiyim yazan kız normal hayatında göt müşte asıl o rüyasında göremez

    YanıtlaSil
  75. bence harry çok yakışıklı

    YanıtlaSil
  76. harry yeriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim aşkım çok tatlı yaa yiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiim sini bebeğim
    allam yaaaaaaaaaa taş taş

    YanıtlaSil
  77. Eglendiniz mi ?

    YanıtlaSil
  78. Hepinizin amına goyum Harry benim lan amkkkkkkkk larrrr

    YanıtlaSil
  79. ay harry harry harry tutturmuşsunuz haa yeter artk. .abartmayın.. o szi napckki.. o sizi sadece bi hyranı gibi görcek . sevgilisi gibi diğil.. bnide mesele.. .harry sizi duymuyıo siz kndi kndinize boşa llaf yetişitirp birbirinizi yiyosunız.. bnce ypmayın.. kndinizi harcarsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harry bnm bi kere ne dion sen kızım.. harryme dounmynn.. sevgilime ..mi demeliydiöm. boşa konuşma kzım.. yürü git hpnz gidin...

      Sil
  80. ne dion sen kızınm.. evtbz onu hayranıyız ama sevgilişsi gibiyizde.. jarry bnm kimseye vrmm .. yürüyün gidin harrymn başından .. obnm bi kere slklar.. sevgilime dokunmyn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kabasın bi kere harry senin yüzüne dahi bakmaz canım

      Sil
  81. sen öyle san kaba şey seni

    YanıtlaSil