8 Mart 2012 Perşembe

One Direction OK Röportajı


Görüşmeci: “Hadi ama Harry,Caroline Flack ile aranızda ne oldu?
Harry: “O çok iyi biri,ona bir hayranlığım var.Eğer benden hoşlandıysa buna sevinirim.Onu Olly Murs ile paylaşmak istemezdim.


Görüşmeci: “Tamam.Evlenmek,öpüşmek ve kaçınmak ile Cher Lloyd,Caroline Flack ve Tulisa Contostavlos hangisi?
Harry: “Cher ile öpüşmek,Tulisa ile evlenmek,Caroline’den kaçınmak.Öpüşürken Caroline’in nefesi gerçekten kötüydü!
Louis: “Tulisa ile evlenmek,Cher’den kaçınmak,Caroline ile evlenmek ve Harry sağdıç olurdu!

Görüşmeci: “Bir kıza sahte bir numara verdiniz mi?
Harry: “Peaches Geldof! Benden nefret ediyor olmalı.Eğer bunu okuyorsa,merhaba! Bir daha ki sefere doğru numarayı vereceğim!

Görüşmeci: “Ne tür kızlara pek bakmazsınız?
Liam: “Sahte ten rengi ve turuncu eller.Kimse turuncu ellerden hoşlanmaz.
Harry: “Yüzüme tüküren.

Görüşmeci: “Bir kıza onunla ilgilenmediğinizi nasıl söylersiniz?
Harry: “Daha önce bir kıza gay olduğumu söylemiştim.
Zayn: “Bu noktada biraz dikkatli olmak gerekir.Aranızda bir arkadaşlık olduğunu düşünüyorsanız söyleyin ama bir şey yoksa bu önemli değil

Görüşmeci: “En son ne zaman kalbiniz kırıldı?”
Zayn: “Yaklaşık dört ay önce Rebecca ile ilişkim sona erdiğinde.Karşılıklı bir karardı ama kalbinizde bir şey hissediyorsanız bunu tamamen geçeceğinizi sanmıyorum.Bir hala arkadaşız ve sürekli konuşuyoruz.O zamandan beri kimseyle çıkmıyorum.

Görüşmeci: “Onun çocuklarının üvey babası olmak için hazır hissediyor musun kendini?”
Zayn: “Bu gerçekten öyle değil.O çocukların babası var.Bende baba olmaya hazır değilim.Harold onlara gerçeği söyledin mi? Seninle gurur duyuyorum! Twitter’dan daha iyi bir şeyler yapabilmeni dilerdim ve sende Louis.

Görüşmeci: “Bir hamilelik durumu sizi korkutur mu?”
Harry: İlk kez ilişkiye girdiğimde korkmuştum,kızın hamile kaldığını sanmıştım.Ama güvendeydik.Şanslıyım ki iyi anlaşıyorduk.
Louis: Çocukları seviyorum ama şimdi bir çocuk sahibi olmak gerçekten korkunç.Bu benim en büyük korkularımdan birisi. Genç gebeliğe karşı değilim - annem beni 19 yaşında doğurdu - ama ben henüz hazır değilim.Eğer şimdi bir kızı hamile bırakırsam annem beni öldürür!

Görüşmeci: “Genç idoller olarak,sağlık kontrolü yaptırmak önemli midir?”
Louis: “Bazı insanların kliniğe gidip kontrol yaptırmaktan utandığını görüyorum ama bence genç biri için bu önemli.Grupta hepimiz sağlıklıyız.Bir kere okuluma öğrencilerin sağlık durumunu kontrol etmek için gelmişlerdi ve bence bu iyi bir fikir.Bu insanlara yardımcı olur.Bence okullarda çocuklar için düzenli olarak sağlık kontrolü yapılmalı.

Görüşmeci: “Şimdiye kadar yaptığın en çılgın “rock yıldızı” hareketi neydi?”
Zayn: “Sadece bir gece otelde kalmama rağmen büyük bir miktarda para ödedim.Bir oda dolusu şey sipariş etmiştik.”
Louis: “Arkadaşım Stan ile gezerken bana ne yapmak istediğimi sordu ve bende şaka amaçlı Ibiza’ya gidebileceğimizi söyledim ve biletleri alıp bir günlüğüne gittik.Bütün gece eğlenip geri dönmüştük.

Görüşmeci: “Bir hayranınızın yaptığı çılgın bir şey?”
Harry: “Bir kız bizi etkilemeye çalışıyordu ve işe yaradı çünkü hala onu konuşuyoruz.”
Zayn: “Bu iğrençti.Henüz onun için kavga etmedik.

Görüşmeci: “Okulunuzda zorbalık yapar mıydınız?”
Liam: “Ben. Bu sözlü bir zorbalıktı. Şiddetli değil. Bunu genelde üzgün olduğum zaman yapardım. Sekiz yaşında 6. sınıflar ile kavga etmek… Bunun için bir ağabeyimin olması gerekiyordu ama olmadı. Daha sonra yirmili yaşlarında biri erkek beni okuldan almaya başladı ve okuldakiler onu görünce bana bir daha dokunmadılar.”

Görüşmeci: “Hiç hastaneye kaldırıldınız mı?
Harry: “Evet, gerçekten hastaydım ve bu X Factor’e gitmeden önce olmuştu. Gerçekten kötü olduğumu ve kan tükürdüğümü hatırlıyorum.Beni aynı gün taburcu etmişlerdi ama ne olduğunu hala bilmiyorum.”

Görüşmeci: “En son ne zaman bir kavga oldu?
Louis: “En yakın arkadaşım ile Luton’a gitmiştik.Bir adam fotoğraf istedi ve Stan aramızda duruyordu bu yüzden adam ona karşı biraz kaba davrandı. Ona gitmesi için bağırdı ve bana “Lütfen benim için sikik bir fotoğraf?” dedi. Bende “Biraz kibar olabilir misin?” dedim. Arkadaşlarıma kötü davranılması beni en çok rahatsız eden şeylerden. Ona bir fotoğraf verdim ve biraz daha kibar olmasını söyledim.”




14 yorum:

  1. harrynin sevgilisi25 Haziran 2012 05:26

    süper harry harikasın aşkımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen harrynin sevgilisi değilsin yalan söleme hem onun sevgilisi türk mü hıhh yalanını yesinler

      Sil
    2. salakkk :D mal mecazi anlamda aşkım demş salakkk :D:D oç yaaaaa :D :D :D hahhahahahawaerstdfyughujıouhyutgyrfdefy

      Sil
    3. ewet mecazi anlam yani! sence gerçek olabilir mi?!!
      ama bn sana salak demiyorm. normalde derdim(hayır demezdim), ama 1. neden: 1D dinliyorum şu aralar fazla iyimserim, 2. neden: bi Directioner im, 3. neden: tahminimce sen de bi Directioner sin, 4. neden: Daha sayayım mı?!!!=)) Bu arada benim blog uma da bi bakarsanız iyi olur. eksklerim var biraz yardım ii olur walla! Google dan ''eylulpekcan2012'' ' den bakın
      (bilmem dememe gerek war mı?)
      DİRECTİON €Y(Ü)
      (''eylulpekcan2012'')

      Sil
    4. >C:ÇC:VCB:ZB

      Sil
  2. LİAM PAYNE AND LOUİS TOMLİNSON I LOVE YOU

    YanıtlaSil
  3. Olum o adsız ne kadar salak mış lan :D olum nesin sen malmısın nihahahhah :D yarıldım salak aşkımı harry ' i sevdiği için söylüyo awsedrftg MAL . ;)

    YanıtlaSil
  4. Görüşmeci: “Bir hayranınızın yaptığı çılgın bir şey?”
    Harry: “Bir kız bizi etkilemeye çalışıyordu ve işe yaradı çünkü hala onu konuşuyoruz.”
    Zayn: “Bu iğrençti.Henüz onun için kavga etmedik.

    ya bu olayı bilen var mı çok merak ettim.

    YanıtlaSil
  5. Benim blogum dan da bi kaç şey bulabilirsiniz!!! ((=eylulpekcan2012=))) yorumlarınızı bekliyorum!!!
    eylulpekcan2012

    I LOVE 1D FOREVER

    DİRECTİONER €Y(Ü)

    YanıtlaSil
  6. Harry sexy kızları sewermiş.

    YanıtlaSil
  7. yemin et?!!! gerçekten mi?
    bunu gıcıklık anlamında söylemiom. lütfen ööle anlama. çunkü bugn kardeşime çok kızdım. 1D Posterlerimi yırtmış!!!!!en azından CD leri kırmamış!!!
    Harry nin ki de ayıp ama yani. di mi?
    bnce bunların Türkiye ye gelmemelierinin nedeni: Bizdeki kızların baş örtüsü ve çarşafla gezmeleri. yani bn de glmzdm. Yani senin yadığın şeye göre bööle bi sonuç çıkıyor.

    YanıtlaSil
  8. Lan!!!!!!!!!!!!!! CD ler gitti!!!!!!!!!!!!!!! öldürürdüm seni şimdi bu kadar talı olmasaydın!!!! Lütfen cvp yazın ya da bnm blog a bakın 'eylulpekcan2012' 'One Direction Bilmediğiniz Birçok Şey(ya da bildiğiniz=))
    Directioner €Y(Ü)

    YanıtlaSil
  9. bella thorne ile harry çıktımı???????

    YanıtlaSil
  10. Yok la oyle bir sey, sey bir sey sorucam. Zendaya ve Zayn ciksaydi buna karsi olurmuydunuz? Lutfen sacma bulup kufur yazmayin haaa

    YanıtlaSil