10 Mart 2012 Cumartesi

One Direction'dan komik resimler

Kendi bulduğum komik resimleri sizinle paylaşmak istedim, komik olması hayatın içinden alınmış fotoraflar olduğu için.Üstüne bu sitenin adresini yazdımki alanlar kendi sitesine koyarken kaynak belirtmek zorunda olmasın ama resmin üzerindeki adresleri lütfen silmeyin,emeğe saygı. Devamı var ama onları sonra ekleyeceğim. :)















One Direction'da normal bir gün ve Harry'in bir elinde elma diyer elinde ise tıraş makinesi Zayn'ı traş ederek elma yiyor,Zayn'da durumundan memnun baksanıza. Ve şunu demeliyim ki Kazaklar gerçekten onlara çok yakışıyor. :)
















İmza gününden bu fotoraf.Harry'nin hayranlarından birtanesi harry'e kırmızı iç çamaşırı veriyor ve sonuç. Aslında ''Soyunmak insanı özgürleştiriyor.'' ve ''Bir keresinde çıplakken motosiklete binmiştim'' diyen Harry'nin hayranlarındanda bunu beklemesi çok doğal. :D
















Harry ve Louis iki muhteşem kanka, ikiside gerçketen eğelnmeyi biliyor,böyle yüzlerce fotoraf gördüm hepsi çok komik ve tatlı.:) Gurup arasında Harry'ın en çok anlaştığı kişinin
Louis olduğunu biliyorsunuzdur,ondan böyle binlerce fotoraf var.  


 




















Zayn'in uykusu gelmiş ve Niall'in üstüne düşmüş,Niall ise kameraya poz vermek peşinde:D İnsan bi Zayn'ın üstünü örter demi Niall cık cık cık çabuk kalk ve üstünü ört Zayn'ın hasta olur sonra biz directionerler çok üzülürüz. :(


 




















 Ahaha Zayn, noldu sana yaşlanmışsın ama hala çok şeker,tatlı ve herzamanki gibi tatlısın! Kimse kıyamaz sana:) Saçların,burnun ve gözlüğünde çok güzelmiş yani bunu bide Harry'e deneseydiniz keşke çok merak ettim. :D


 
Ah Louis sendemi Zayn'e özendin, ikinizde her halinizle çok tatlısınız bunu bütün 
directionerler biliyor böyle bizi kendinize daha çok bağlamanın anlamı yok yani demi? :D 
 

 
Zayn'ın karnı acıkmış tabii o kadar şarkı söylerse yemeklerinide arabada yemek zorunda 
kalırlar, bunu gören directionerlerde kıyamam demiştir sanırım kıyılırmı ki zaten buna? :(
Keşke doğru düzgün yemek yiyebilseydin dışardaki yemeklerden sürekli yersen hasta olursun sonra naparız biz? :(

15 yorum:

  1. Komedi ya şunlara bak hahahahahahaha.... :D :D

    YanıtlaSil
  2. hhahha emeginize saglık hepsi çok komik ama biraz daha fotograff istiyoruzz :(

    YanıtlaSil
  3. oyşhh yerim ben siziii

    YanıtlaSil
  4. Niall gibi yemek yiyor :D

    YanıtlaSil
  5. Ay aLLAHIM çOK Tatlı Ya

    YanıtlaSil
  6. ölürüm lan ben bunlara bu ne tatlılıktır allahım yaa

    YanıtlaSil
  7. çok şekerler diğer fotoları da atar mısın biz de gülelim

    YanıtlaSil
  8. bayılıyorum çok seviyorum özellikle zaynnnnnnnn

    YanıtlaSil
  9. zayn la kendimi hayal ediyorum allahım nası bişey aşık oldummmm delircem yaa ömrümde ingiltereye gittiğimde 1 kere görsem allahım hatta bolbol çünkü hastasıyım nefesler tutuldu bende yanii zaynnnnnnnnnnnnnnnn <3 zaynimm

    YanıtlaSil
  10. ben 2. sınıfa gidiyorum dovmem var ve one drection'ı hayranıyım

    YanıtlaSil
  11. bize ne senin dövmenden biz buraya 1D için girdik senin dövmen için değil.ÇOK KOMİKLER AMA ONLAR BENİM HAYAT SEBEBİM ÖZELLİKLE HARRY LİAM VE LOUİS

    YanıtlaSil