27 Mart 2012 Salı

One Direction: Dare To Dream


One Direction: Dare To Dream



Evet arkadaşlar One Direction'un Dare To Dream adlı kitabı çıktı,bu kitapta One Direction'un yaşam öyküsünü anlatıyor.%100 Orjinal bir kitap henüz Türkiye'de türkçesi yok kısa zamanda inşallah çevirirler araştırma yaptım ve sanırsam ingilizceside D&R'da var söylenenlere göre ama internet sitesinde açılmıyor sayfa varsa bile ingilizce bu yüzden türkçeye çevrilene kadar beklemek zorundayız.Kitabın içine hiçbiyerde görmediğiniz One Direction resimleride mevcut.











Kitabın içinden görüntü:



28 yorum:

  1. ya hala yk alamadım .. :( D&R sitesine haftalardır bakıyorum ama yok ..! başka site yok mu alabileceğimiz ? hadi türkçesini geçtim ingilizcesini de bulamıyorum .. :'( :( :/ o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynn d&r de yok sanırım bende baktım bulamadım
      başka site buldum ordada euro

      Sil
    2. cnm defteri var türkiyede banada kuzim dedi hemen gidip almayı düşünüyorummmmm

      Sil
    3. BİZİM BURDA WAR KİTABİ BEN ALDM HEM DEFTER NOTE DEFTERLERİNİ GEÇİN BURDA SÜRÜSÜ WAR
      BNDE WAR

      Sil
    4. nerede oturuyorsunuzki siz gelip alalım :D

      Sil
  2. Bu kitabın fiyatı ne kadar?

    YanıtlaSil
  3. *Neden Niall'ı seven sayısı daha az yaaa :(((((((((

    YanıtlaSil
  4. Ben pariste buldum 26,90 euro ve tabiiiki aldiiimmm

    YanıtlaSil
  5. Ben bu gün D&R'a gittim arkadaşlar belki size de yardımcı olur diye fiyatlarını da aldım :
    Müzik CD'si: 29.90
    Kitabı (İngilizce) : 39.90 veya 49.90

    Ben alamadım :( Ama emin olun piyasada yankı uyanınca rakabet olacak daha fazla satabilmek için indirim üstüne indirim olacak ve unutmayın D&R' ın indirimleri de oluyor. Bence acele etmeyin o para ile daha neler neler alırsınız benim kedimin tasmasına kadar One Direction =)

    One Direction'lı günler =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Cd'sini almak istiyorum.!!!

      Sil
    2. ghey d&r ye bakın çok ucuz gelmiş indirimli

      Sil
  6. admin alımı var mııı bende bomba haberler var bni alın lütfennn

    YanıtlaSil
  7. d&r'dan sipariş ettim ama hala gelmedi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya bende söyledi ama gelmedi her gidişimdede söylüyorum :((

      Sil
  8. arkadaşlar d&r bu kitaplarda indirim yapamaz çünkü ithal kitaplar ve amazon gibi yurtdışı siteleriyle aynı fiyata satıyor üzerine birşey koymuyor, talep oranında getiriyor ve çok çabuk tükeniyor o yüzden indirim için boşuna beklemeyin gidip mağazaya sipariş verin...

    YanıtlaSil
  9. ooff.. o kadar paraa.. Zaten bulamıyorum da kitabıı sinir olduummmm ... !! :@

    YanıtlaSil
  10. Siz nasıl söylediniz internetten ya ben amazon hariç hiçbir siteden bulamadım yurtdışı oldugu icin amazonu da istemiyorum lütfen yardım edin..:(

    YanıtlaSil
  11. bu gün d&r gittim sordum daha gelmemiş ingilizcesi bile yok her gün gidiyorum haber veririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kitabın İngilizce olanını gördüm Ankara'da oturuyorum.

      Sil
    2. BEN TÜRKÇE OLANINI GÖRDÜM WE ALDM ALINMIYCAK HİÇ Bİ ŞEYİ KALMADİ

      Sil
  12. Ben bu kitabın İngilizcesini gördüm ama D&R'da değildi Ankara'da gördüm içine falan baktım biraz

    YanıtlaSil
  13. bu kitap hayatımı değiştirdi.Müziğe olan tutkum artmaya devam ediyordu.One direction gerçek çok önemli benim için.Çok mutluyum..

    YanıtlaSil
  14. forever ONE DİRECTİON!!!

    YanıtlaSil
  15. BEN DOLUNAY BALCILAR 18YAŞINDAYIM BİR KİTAP YAZDIM ADI HAYALLERİN PEŞİNDE BUKADAR TESADÜF OLURMU BENCE OLUR ÇÜNKÜ AŞKTESADÜFLERİ SEVER BENDE ZAYN MALİK'İ SEVİYORUM HEMDE ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM....!!

    YanıtlaSil
  16. ben de var Harry bölmünde elinde tarantula tutan küçüklük halinin fotosu var çok tatlı :)

    YanıtlaSil